Digital kundeportal

Digital kundeportal giver flere forretningsmuligheder og færre e-mails

Styrk revisionsforretningens digitale image med en kundeportal, der øger muligheden for at få nye kunder. Forretningens opfattede værdi hos kunden øges gennem mere relevant rådgivning. Derudover får du samlet kundekommunikationen og kan springe e-mailen over.

Professionel portaltjeneste

Professionel portaltjeneste, der styrker forretningens brand

Kunderne logger ind på kundeportalen via revisionsforretningens egen hjemmeside. Brugergrænsefladen kan tilpasses forretningens egen grafiske profil, hvilket betyder at selve tjenesten og alle rapporter bærer firmaets logo. Portalen giver også mulighed for at fremhæve andre tjenester, som forretningen tilbyder.

Tilgængelig kundeportal

Alt er samlet i portalen og altid tilgængeligt

I den digitale kundeportal får dine kunder adgang til alt, der er relateret til deres forretnings økonomi. Overskueligt og let tilgængeligt, samlet ét sted. Tilgængeligt døgnet rundt på computer, tablet eller mobil.

Digital kundeportal

Let tilgængeligt og sikkert med digital kundeportal

Ved at oprette din egen digitale kundeportal kan din revisionsforretning tilbyde dine kunder fuld adgang til deres økonomi. Alt er samlet ét sted og er tilgængeligt på en computer, smartphone eller tablet, når du selv har tid til at kigge på det.

Vi går ikke på kompromis med sikkerheden. Den digitale kundeportal gør økonomien let tilgængelig både for revisionsforretningen og kunden, mens den beskyttes sikkert med enten sms, mail eller app login. I kundeportalen er der også et fælles praktisk dokumentarkiv, hvor både du og din kunde kan gemme dokumenter vedrørende kunden. Ved at have al dokumentation for kunden samlet i portalen, sikrer du også det interne arbejde på kontoret, da du ikke risikerer at mangle noget, hvis der f.eks. kommer nye medarbejdere. Da kunden besøger forretningens egen hjemmeside for at logge ind, får du også mulighed for at fremhæve andre tjenester, som du tilbyder.

Grænsefladen kan tilpasses forretningens egen grafiske profil, hvilket betyder, at selve tjenesten og alle rapporter bærer firmaets logo. Portalen giver også mulighed for at fremhæve andre tjenester, som firmaet tilbyder.

Portalen øger ligeledes forretningens opfattede værdi hos kunden, ved at du kan give mere relevant rådgivning. Derudover får du samlet kunderapporteringen og undgår at have kundekommunikation spredt ud i forskellige medarbejderes mailbokse og mapper.
 

Ofte stillede spørgsmål om digital kundeportal

Vi har samlet svar på nogle ofte stillede spørgsmål om den digitale kundeportal. Kontakt os, hvis du har yderligere spørgsmål.

Er det sikkert at bruge en digital kundeportal?

Revisionsforretningens data lagres med høj sikkerhed på finsits servere. Alle dataoverførsler er krypterede, hvilket betyder, at rapportering med finsit er sikrere end f.eks. at sende rapporterne via e-mail, som normalt sendes ukrypteret og kan læses i almindelig tekst.

Kan jeg selv vælge layout i min forretnings kundeportal?

Ja, grænsefladen i den digitale kundeportal kan tilpasses din forretnings egen grafiske profil og designes, som du ønsker.

Hvordan hjælper en digital kundeportal forretningens bæredygtighedsarbejde?

Når du samler al dokumentation og kommunikation omkring kunden i portalen, er der ikke brug for papirdokumenter, og intet skal sendes med post.

Øjeblikkelig adgang til flotte økonomiske data

Vi kan tale længe om fordelene ved finsit, men det bedste er at teste det selv! Kontakt os, så hjælper vi dig med at komme i gang og prøve finsit gratis i dag.

Prøv gratis i dag!
Prøv gratis i dag