Udvidet rådgivning med specialrapporter

Udvidet rådgivning med specialrapporter

Med finsit kan du oprette skræddersyede rapporter, der løser din kundes behov. I stedet for at eksportere til Excel får du rapporter, som altid er opdateret med den seneste regnskabsføring. Det medfører tidsbesparelse og øget kvalitet. 

Skab større troværdighed under kundemødet

Skab større troværdighed under kundemødet

Ved at bruge finsit på kundemødet og gå ud fra et overordnet billede, som kunden forstår, og derefter gå ned i detaljer, øges tilliden til revisorens finansielle rådgivning, da tallene bliver mere transparente.

Rådgivning baseret på kvalitetssikrede tal

Rådgivning baseret på kvalitetssikrede tal

Med finsit er rådgivningen til kunden baseret på regnskabsdata, hvilket gør arbejdet mere effektivt og af højere kvalitet.

Et rådgivende regnskabsfirma

En rådgivende regnskabsforretning

Alle revisionsforretninger ønsker at arbejde mere med rådgivning, men for at nå dertil er det en forudsætning, at der bliver frigivet tid i de løbende processer gennem automatisering og digitalisering. De første skridt til at komme videre med en digitaliseringsproces er at kortlægge, hvordan du arbejder i dag. Hvor mange forskellige måder bruges der til at kommunikere med kunden? Hvor bliver rapporter gemt? Hvordan skal I arbejde anderledes for at samle det til en standardiseret proces?

Ledelsen skal vise, hvorfor firmaets udvikling er vigtig og gøre et stort arbejde med at forklare, hvorfor ændringen bliver implementeret i kommunikation både internt til medarbejderne og eksternt til kunderne. Vi oplever at de, der lykkedes godt med dette, har haft et højt engagement fra ledelsen.

Der er meget tid at spare i at udvikle og standardisere forretningens arbejdsmetoder. Sårbarheden bliver også mindsket, fordi det er nemmere at finde historiske rapporter og at hjælpes ad med forskellige kunder. 

Den tid, der bliver frigivet med mere effektive processer, kan investeres i øget rådgivning, der kan bidrage til højere indtægter og mere tilfredse kunder. Med finsit får revisor støtte til at fremhæve forskellige nøgletal for kunden. Det er også muligt at oprette kundespecifikke nøgletal baseret på det, der er vigtigt for den pågældende kunde. Før mødet med kunden kan revisoren læse om, hvordan forskellige nøgletal tolkes.

Selv små kunder har ofte særlige behov for rapporter. Med finsit kan du oprette skræddersyede rapporter, der understøtter kundens rapporteringsbehov. Ved at opbygge rapporterne i finsit opretholdes forbindelsen med regnskabsdata, hvilket betyder, at rapporterne altid er korrekte, og at de hurtigt kan baseres på en ny periode. I dag bruger adskillige revisorer mange timer på at eksportere data fra hovedbogen og via pivottabeller skabe de rapporter, kunden vil have. Med finsit er arbejdet klaret på én gang og behøver ikke at blive gentaget hver måned, men er klar med ét enkelt klik, når perioden er ændret.

Ofte stillede spørgsmål om finansiel rådgivning

Læs mere om, hvordan finsit støtter din forretning og fører til øget rådgivning.

Er det svært at lave skræddersyede rapporter i finsit?

Nej, det et nemt at oprette rapporter, der er tilpasset efter kundens behov.

Hvordan styrker finsit finansiel rådgivning?

Grundlaget for øget rådgivning er kundens forståelse af forretningen. Kundens forståelse af forretningen øges gennem finsit, hvilket øger efterspørgslen efter finansiel rådgivning.

Er det muligt at inddele rådgivningen efter forskellige typer forretninger?

Ja, du kan klassificere kunder i forskellige typer forretninger og tilføje specifikke tjeklister for hver type forretning. Dette er af stor værdi for at hjælpe de enkelte revisorer med at yde kvalificeret support til deres kunder.

Øjeblikkelig adgang til flotte økonomiske data

Vi kan tale længe om fordelene ved finsit, men det bedste er at teste det selv! Kontakt os, så hjælper vi dig med at komme i gang med at prøve finsit gratis i dag.

Prøv gratis i dag!
Prøv gratis i dag